Ensiluokkaista asiakaspalvelua – verkossa ja myymälässä – ennen asiointia, sen aikana ja sen jälkeen.
Tältä sivulta löydät helposti lisätietoa Vihertukusta ja tarjoamistamme palveluista. Mikäli et löydä vastauksia kysymyksiisi, tavoitat meidät sähköpostilla sekä näppärästi chatista!
Mistä löydän toimitusehtonne? Toimitusehtomme pääset lukemaan täältä
Mitä toimitusvaihtoehtoja Vihertukku tarjoaa? Vihertukku tarjoaa seuraavat toimitusvaihtoehdot: Matkahuolto ja Posti. Tilaus voidaan toimittaa pakettiautomaattiin tuotteen koon ja vastaanottajan postinumeron sen salliessa. Syöttämällä postinumerosi ostoskorissa, näet toimitusvaihtoehdot sekä palveluiden saatavuuden alueellesi. Lisätietoja toimituksista löydät täältä
Miten seuraan toimituksen etenemistä? Voit seurata toimituksen etenemistä tilausvahvistuksen mukana toimitetusta seurantakoodista. Mahdollisesti toimitusta voi myös seurata Matkahuollon lähettämän tekstiviestilinkin kautta, tai Matkahuolto-sovelluksessa
Miten voin tehdä palautuksen? Peitä tai yliviivaa paketin alkuperäiset osoitetiedot. Kirjaa paketin päälle selkeästi tilausvahvistuksen mukana tullut palautuskoodi (Matkahuolto) Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ( Huom! Älä jätä pakettia paikkaan josta et saa todistusta palautuksestasi ) Vaadi toimipisteessä vastakappale lähetyksestä jolla voit seurata että paketti varmasti palautuu meille ja voimme käsitellä palautuksen
Toimitetussa tuotteessa on vaurioita, kuinka toimin? Voit olla asiakaspalveluun yhteydessä seuraavien tietojen kanssa: Selkeä kuva vauriokohdasta, Selkeä kuva, jossa näkyy tuote ja vaurio kokonaisuudessaan, Kuva laitteen kuljetuspakkauksesta (jos saatavilla), Kuva tuotteen tyyppikilvestä, jossa on mainittuna myös tuotteenne sarjanumero, Kuittitiedot tai tilausnumero
Tilaukseni toimituksesta puuttui tuotteita, kuinka toimin? Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Tilaus voidaan tarvittaessa toimittaa useammassa osassa
Tilaukselle antamassani osoitteessa on virhe, voiko sen korjata? Tilauksen tekijän pyynnöstä asiakaspalvelumme voi korjata yhteystiedot oikein tilaukselle, tai tarvittaessa välittää oikeat tiedot kuljetusyhtiölle
En ehtinyt noutaa pakettia noutopisteestä, onko se mahdollista lähettää minulle uudelleen? Suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme , mistä voimme selvittää onko tilauksen uudelleenlähettäminen mahdollista
Mikäli et löydä vastauksia kysymyksiisi, tavoitat meidät sähköpostilla info@vihertukku.fi