Ensiluokkaista asiakaspalvelua – verkossa ja myymälässä – ennen asiointia, sen aikana ja sen jälkeen.

Tältä sivulta löydät helposti lisätietoa Vihertukusta ja tarjoamistamme palveluista. Mikäli et löydä vastauksia kysymyksiisi, tavoitat meidät sähköpostilla sekä näppärästi chatista!

  • Mistä löydän toimitusehtonne? Toimitusehtomme pääset lukemaan täältä
  • Mitä toimitusvaihtoehtoja Vihertukku tarjoaa? Vihertukku tarjoaa seuraavat toimitusvaihtoehdot: Matkahuolto ja Posti. Tilaus voidaan toimittaa pakettiautomaattiin tuotteen koon ja vastaanottajan postinumeron sen salliessa. Syöttämällä postinumerosi ostoskorissa, näet toimitusvaihtoehdot sekä palveluiden saatavuuden alueellesi. Lisätietoja toimituksista löydät täältä
  • Miten seuraan toimituksen etenemistä? Voit seurata toimituksen etenemistä tilausvahvistuksen mukana toimitetusta seurantakoodista. Mahdollisesti toimitusta voi myös seurata Matkahuollon lähettämän tekstiviestilinkin kautta, tai Matkahuolto-sovelluksessa
  • Miten voin tehdä palautuksen? Peitä tai yliviivaa paketin alkuperäiset osoitetiedot. Kirjaa paketin päälle selkeästi tilausvahvistuksen mukana tullut palautuskoodi (Matkahuolto) Vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen ( Huom! Älä jätä pakettia paikkaan josta et saa todistusta palautuksestasi ) Vaadi toimipisteessä vastakappale lähetyksestä jolla voit seurata että paketti varmasti palautuu meille ja voimme käsitellä palautuksen
  • Toimitetussa tuotteessa on vaurioita, kuinka toimin? Voit olla asiakaspalveluun yhteydessä seuraavien tietojen kanssa: Selkeä kuva vauriokohdasta, Selkeä kuva, jossa näkyy tuote ja vaurio kokonaisuudessaan, Kuva laitteen kuljetuspakkauksesta (jos saatavilla), Kuva tuotteen tyyppikilvestä, jossa on mainittuna myös tuotteenne sarjanumero, Kuittitiedot tai tilausnumero
  • Tilaukseni toimituksesta puuttui tuotteita, kuinka toimin? Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Tilaus voidaan tarvittaessa toimittaa useammassa osassa
  • Tilaukselle antamassani osoitteessa on virhe, voiko sen korjata? Tilauksen tekijän pyynnöstä asiakaspalvelumme voi korjata yhteystiedot oikein tilaukselle, tai tarvittaessa välittää oikeat tiedot kuljetusyhtiölle
  • En ehtinyt noutaa pakettia noutopisteestä, onko se mahdollista lähettää minulle uudelleen? Suosittelemme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme , mistä voimme selvittää onko tilauksen uudelleenlähettäminen mahdollista

Mikäli et löydä vastauksia kysymyksiisi, tavoitat meidät sähköpostilla info@vihertukku.fi

Shopping Cart